Isabelle Duquesnay masseuse

Isabelle Duquesnay

DANSK
Mit navn er Isabelle Duquesnay, oprindeligt fra Frankrig, bor jeg på øen Bornholm i Danmark. Gennem de sidste 15 år har jeg arbejdet med holistisk massage fra forskellige baggrunde, og udforsket potentialet og effekterne af terapeutisk berøring. Min massage inviterer dig til at omfavne og lytte til din krop som dit livs historiefortæller, her og nu.

Under festivalen har vi glæden af at invitere Isabelle til BIRCA. Hos hende kan du bestille en massage til rimelig pris, hvis du har brug for ekstra omsorg til din krop.

Mulige tider:
Onsdag mellem kl.18-21
Lørdag mellem kl.10-14

Pris:
45 min 250 kr

Ring eller skriv til Isabelle på 61474882 for at bestille en tid.

ENGLISH
My name is Isabelle Duquesnay, originally from France, I live on the island of Bornholm in Denmark. During the last 15 years I’ve worked with holistic massage from different backgrounds, exploring the potential and effects of therapeutic touch. My massage invites you to surround and listen to your body as the Storyteller of your life, here and now.

During the festival, we have the pleasure to invite Isabelle to BIRCA. With her, you can order a massage for a fair price, if you need some extra care for your body.

Available times:
Wednesday 18.00-21.00
Saturday 10.00-14.00

Price:
45 min 250 Dkkr

Call or text Isabelle on +4561474882 to reserve your time.

SPANISH
Mi nombre es Isabelle Duquesnay, de origen de Francia, vivo en la isla de Bornholm en Dinamarca. Durante los últimos 15 años he trabajado con masaje holístico desde diferente orígenes, explorando la potencia y los efectos del toque terapéutico. Mi masaje te invita a envolver y escuchar a tu cuerpo como el cuentista de tu vida, aquí y ahora.

Durante el festival, tenemos el placer de invitar a Isabelle, que estará disponible algunas horas al día. Con ella, podrás recibir un masaje a buen precio, si tu cuerpo necesita más cuidado y sanación.

Horarios disponibles:
Miércoles 18.00-21.00
Sábado 10.00-14.00

Precio:
45 min 250 Dkkr

Llamar / mandar whatsapp a Isabelle en +4561474882 para reservar tu masaje.



Comments

More Info